Novým CEO spoločnosti foodpanda, ktorá zabezpečuje donáškové služby a v týchto dňoch zaznamenáva rok úspešného pôsobenia na Slovensku, sa stal Daniel Ryška. Biznisový odborník na marketing so skúsenosťami z mnohých veľkých značiek, prešiel do foodpandy z Burger King, z ktorého sa mu počas siedmich rokov v strednej Európe podarilo urobiť silnú značku.
Nebojí sa výziev a má najvyššie ambície
S foodpandou Daniel Ryška úzko spolupracoval už v rámci predchádzajúceho pôsobenia v Burger King. Aj na základe toho mu bola ponúknutá možnosť viesť foodpandu na Slovensku. Ako na ponuku reagoval? „Nezaváhal som ani sekundu. Vzhľadom na moju predchádzajúcu kariéru ma baví budovanie biznisu a nebojím sa výziev. Moje ambície vo foodpande sú tie najvyššie – postupne z nej vybudovať relevantnú značku s celoslovenským pokrytím a najvyššou zákazníckou spokojnosťou,“ vyjadril sa nový generálny riaditeľ, ktorého prvým krokom je zostavenie silného lokálneho manažmentu.
Milovník ázijskej kuchyne vníma značku ako mladú a hravú so silným medzinárodným zázemím. „Našou najväčšou výhodou je to, že si u nás nielen objednáte jedlo z reštaurácie, ale tiež zásobíte svoju chladničku z pandamarketu, a to všetko do tridsiatich minút. Tých 30 minút považujem za to najdôležitejšie – keď doma varíte alebo pečiete a zistíte, že vám chýba nejaká ingrediencia, idete do našej aplikácie a hneď si objednáte,“ hovorí Ryška.
O tom, že Daniel Ryška je človek na správnom mieste je presvedčený aj Filip Fingl, CEO Dáme Jídlo. „Som veľmi rád, že sa nám na Slovensku podarilo nájsť človeka s takými zaujímavými biznisovými skúsenosťami. Dan je veľmi schopný manažér a ja verím, že to bude práve on, kto posunie spoločnosť foodpanda.sk do role jednotky v rozvoze jedla na slovenskom trhu. To by nám z Prahy trvalo o mnoho dlhšie. Držím Danovi palce, aby sa mu aj vo foodpande darilo minimálne tak, ako na jeho predchádzajúcich pôsobiskách,” hovorí Fingl, ktorý vedenie slovenského trhu Ryškovi v lete zveril.
foodpanda na Slovensku rastie
Služby foodpandy sa na Slovensku ďalej rozširujú. Od 12. októbra budú môcť donášku využiť aj obyvatelia Nových Zámkov, v najbližšom období budú nasledovať aj ďalšie tri mestá – Liptovský Mikuláš, Prievidza a Zvolen. Víziou foodpandy je stále zlepšovať svoje služby, ponúkať zákazníkom donášku jedla v lokalitách z kvalitných a atraktívnych reštaurácií, rozširovať ponuku tovarov na nákup domov, aby vďaka komplexnému servisu šetrili čas a zjednodušovali si život. Značka takisto neustále pracuje na skracovaní času donášky a vylepšuje celý logistický systém – know-how materskej skupiny Delivery Hero – a jej cieľom je dostať čas doručenia pod 30 minút.
Na slovenský trh foodpanda vstúpila v roku 2021. Od tohto momentu si zákazníci v desiatich najväčších mestách Slovenska môžu vychutnávať obľúbené pokrmy z pohodlia domova. V ponuke zákazníci nájdu prevádzky s kuchyňou z rôznych kútov sveta. Okrem toho v Bratislave vznikli 3 pandamarkety, ktoré menia tradičný spôsob nakupovania.
Viac informácií nájdete na stránke www.foodpanda.sk alebo na www.press.foodpanda.sk. V prípade záujmu o partnerstvo a nadviazanie spolupráce nájdete dôležité informácie na stránkach https://info.foodpanda.sk/partneri alebo https://info.foodpanda.sk/spolupraca/, alebo https://info.foodpanda.sk/obchody/.
TS vydala: Delivery Hero Slovakia, s. r. o.,
PR servis zabezpečuje: MediaJet PR,
Monika Fulierová: monika.fulierova@mediajet.sk, +421 911 265 285